- FAQ
- Aankomst en Vertrek
- Stoelreservering
- Waarom lukt het niet om een stoeltype te boeken bij TUI fly?
Waarom lukt het niet om een stoeltype te boeken bij TUI fly?
Als het niet lukt om een stoeltype te boeken kan dat verschillende oorzaken hebben:
- De naam van de hoofdboeker of het boekingsnummer is niet juist ingevoerd.
- Het stoeltype boeken kan vanaf 30 dagen tot 48 uur (74 uur voor lange afstandsvluchten*) voor de lokale vertrektijd.
- Er is een extra stoel geboekt, bijvoorbeeld voor een baby of een muziekinstrument.
- Er staat een essentie/opmerking in de boeking waardoor het boeken van een stoeltype niet mogelijk is, bijvoorbeeld een alleenreizend kind, iemand die rolstoel gebonden is en niet zelfstandig kan lopen of iemand die met een blindengeleidehond reist.
Lukt het boeken toch niet of als het om bovengenoemde redenen niet kan, neem dan contact op.
*Lange afstandsvluchten zijn intercontinentale vluchten met een geplande vluchttijd van meer dan 8 uur.